torsdag 14 januari 2010

Är det dax??


I dag hade barnens dagis julplundring....kände då lite fast bara en förbi gående känsla av att nu är det dax att ta bort julen...Vi va ju sjuka i november och lite av december så jag har inte hunnit njuta klart känns det som!Och nu är ju allt jag suktade efter i december på rea!!Ska jag då verkligen behöva vänta tills nästa år om jag fyndar dem...??*Suck*

Längtar så efter ett eget hus på landet för att kunna vara nära min familj och mina fina vänner....saknar er...

2 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Såg att du önskade dej ett par röda calou, dom är verkligen jätte söta som små karameller. Jag vet att Krusagården har haft rea på dem och Flava inredning i Funäsdalen hade halva priset på de röda träskorna. Krusagården finns länkad på min blogg och jag vet att hon skickar varor om man inte bor i närheten. Lycka til
    Kram Nettan
    PS Julen varar enda till påska DS

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Ja du, det var ingen drömstart på min dag :)
    Men det kunde varit värre...
    Vi var på julgransplundring idag faktiskt, hos några grannar. Mycket mysigt!
    Men njut av den så länge du vill. Du tröttnar väl när det börjar bli vårigare runt omkring.
    Kram kram Anna

    SvaraRadera