onsdag 13 januari 2010

Om man får drömma....


Undrar varför man egentligen säger om "man" får drömma...varför inte säga vi eller jag?Blir det för personligt?Vad tycker ni...?

Men ok...om jag får börja drömma om sommaren så önskar jag att vi kan bila till Frankrike i sommar!!Inte baraaaaa för att jag hatar att flyga hi hi men vilken upplevelse att upptäcka flera andra länder på väg mot sitt mål!För varför stress till "målet".Är det egentliga målet Frankrike, eller är det grädden på moset? Jag vill bli bättre 2010 på att njuta längst vägen, uppleva helheten och slutligen komma till det lite extra som då skulle vara slut målet...eller?Resan hem är ju ännu en upplevelse...med fyra barn ha ha...

Har hört att i Frankrike finns det stora lavendel fält...måste ju ta med mamma då som älskar lavendel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar