måndag 25 januari 2010

Shopp fri......



Nu ska jag prova något nytt!!!Jätte tråkigt men...Ha ha

Jag gillar att börja allt i liten skala...jobbigt med stora förändringar!!

Jag ska i en vecka hålla mig i från att shoppa något förutom mat!!Barnen har allt dom behöver och lite till, hittar aldrig något till mig och jag bor faktiskt inte ÄNNU i en stor villa med en fantastisk trädgård!!

Jag kommer på mig själv med att "oj vad fin och billig,den måste jag ha då vi bor i hus" men hallå!!Huset bör komma först eller?

Nu är jag inne i en kasta och köp inte hem period så nu ni!!Jag har kastat och kastat denna helg och det är såååååå skönt!Det blir i allafall lite mer plats hemma!Ha ha Det är nog efter helgens loppis när jag "bara" skulle ha några små koppar och kom hem med en hel service!Utöver dom där kopparna!!Då kände jag att nej nu blir det anti shopping ett tag!Men man får ju drömma.........

Lots of love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar