lördag 20 mars 2010

Mumsiga Chocolate chip cokies




I dag blev det super läckra Chocolate chip cokies!! Receptet kom i från http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com/ och var lika underbara som Nilla beskrev dem!!Helt fantastiska och jag hade Marabous mjölkchoklad i dom och det blev perfekt!! Jag kan verkligen rekommendera dom! Och många blev det, tog med till min vännina och dom blev uppskattade, det var min duktiga dotter som vanligt som stod för bakandet! Jag får inte vara med längre hi hi utan det är lill tjejen och stor tjejen som står för baket och mamma dricker latte! Inte helt fel...Tack ni söta som lämnar en hälsning till mig, det värmer...

Lots of love....

1 kommentar:

  1. Wow!
    Dom ser verkligen läckra ut.... :)))

    En latte med fnittrande baktjejer i bakgrunden är inte helt fel det heller :) *hihi*

    Njut av cookies o flickorna!

    Kram Lisette

    SvaraRadera