tisdag 9 mars 2010

Afternoon tea



Jag har ju glömt att visa foton från mina tjejers afternoon tea!!!Det var jätte mysigt,tack ni som kom!!Det bjöds på hemjord lemoncurd,små scones,olika teer,god ost,muffins med frostin,kokos toppar,och trekantiga smörgåsar med olika goda fyllningar!Glömde ta kort....synd!!!Men jag kan verkligen rekommendera afternoon tea det är så mysigt med lite små plock och det är gott att inte bara bjuda på sött!

Njut av solen dom säger att det ska bli kallare....snyft

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med Afternoon tea!!! Supermysigt, och en toppenidé!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket mysigt TIPS:) TACK!
    Afternoon te - det ska jag bjuda hit folk på! :)

    Ser supergott ut på fotot!

    Mys på resterande av veckan - jag ska rusa o frosta av frysen nu!

    Kram Lisette

    SvaraRadera