lördag 6 mars 2010

Mys med nya Lantliv...




Jag äLsKAr tidningar!!!!!Vilken lyx för skälen att njuta av en super god latte gjord av min underbara dotter som gör den bästa krämigaste latten i världen!!!Och Barillas nya kladdkakakex är ju fantastiska!!Fast jag tycker inte man behöver doppa dom, men iskall mjölk till är ju mums!!!

Men för att återgå till tidningar, visst är det ren njutning när man ser att nya numret av favorit tidningen ligger innanför dörren och före alla andra!!Hi hi Och jag har det så lyxigt att jag fick en prenumeration av Lantliv av min fina mamma, tack så mycket!!!Jag är kär i skänken som tjejen på bilden sitter på!!!Vilket drömkök....Puss

2 kommentarer:

  1. Min man kom hem med den tidningen och en bukett med rosor igår... Snacka om att min helg var gjord! Jag ääääälskar hur familjen som bodde i en lägenhet hade inrett sitt hem. ÅÅÅÅÅÅhhhhh!!!! Hoppas du oxå får en underbar helg.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. :))
    Vi sitter i samma båt :))
    Jag ÄLSKAR oxå tidningar! *fniss*
    Vågar inte fundera över hur mkt pengar som går till tidningar :))
    Min favvis är helt klart DRÖMHEM & TRÄDGÅRD - den tycker jag är helt oslagbar! :)

    Ja, skänken va ju bara så fin som tjejen sitter på!!
    Tror jag ska köpa Tove tidningen imorgon med hem fr jobbet faktiskt!
    Kan kolla i Lantliv på min rast.... bra att jag har tillgång till dom på mitt jobb:))

    Njut av allt fint Du har i Din närhet!

    Varm kram Lisette - Vardagslycka

    SvaraRadera